torsdag 21 januari 2010

madame, i tell you. its bullshit. pure bullshit. I PROMISE!

Antingen så har jag lyckas blockera folk på facebook av misstag, eller så har folk bara slutat uppdatera helt enkelt. Vilket visserligen är ganska skönt.
Jag bakar kladdkaka.
Jag bytte mina skor idag mot en klänning på Monki och ett par örhängen på miss juniversum.
Min läpp har spruckit upp jättemycket igen.
Jag fick loss min töjning idag, så nu har jag rengjort den.
Jag har varit lite arg för att det är så svårt att få tag på bandtröjor.
Jag har skickat ett fint mail till min pappa, som just nu går att hitta i Ohio, angående flanellskjortor, melatonin och skittles.
Jag har konstaterat att jag ska på schlagerkväll imorgon.
Jag har bestämt att jag ska se Marie Antoinette med fler än mig själv på lördag.

Det var min dag det.

2 kommentarer:

jonas sa...

Åh, skittles. Se till så han köper 40 påsar till mig!

linn sa...

men urk!