onsdag 13 januari 2010

fuck me badly once, shame on you. fuck me badly twice, shame on me

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nu är frågan, ska jag kolla på Paradise hotel på TV6 Play eller bara kötta SATC inatt? Ni förstår, jag börjar inte förrän 12.35 imorgon.
Me and Zmillzooooore på bilderna. Eller hon heter egentligen bara Zmilla, men jag tycker om att göra det lita extra exotiskt, så ibland sätter jag på henne en mask och en hatt och blandar hennes namn med Zorro. Dessutom ser hon helt freaky ut på bilderna eftersom hon löper. Och förresten nummer två, så skojade om jag om masken och hatten. Fast det hade varit ganska kul.

OMG OMG OMG OMG!!! Jonas skickade nyss något som får mig att undra om Gud har hört våra böner eller något, för detta är så fint att jag börjar göra en massa stavfel och skriva ord dubbelt. ELLI MIN LILLA PLUTT KOLLA HIT NU! Du ska klicka på denna länken. (Fint att Zmilla dessutom ser ut som Yoda på bilderna. Det gjorde det hela ännu mer epic.)

Inga kommentarer: