onsdag 30 december 2009

se dig för lillebror, här kommer lyckan

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag tror att jag har blivit laktosintolerant, eller något i den stilen. Eller så är det någon form av konserveringsmedel som finns i mjölkprodukter jag inte tål. Jag kan inte dricka Pucko. Det gör ont i mig. Upptäckte detta på Emmabodafestivalen 08 då jag drack en sån liten Pucko och fick gå och lägga mig i en hästhage och sova medan min dåvarande pojkvän klappade mig i pannan, haha. Sen var jag dum några veckor in på ettan och bestämde mig för att det var ett klipp att köpa två stora Pucko i tetrapack för 25 kr (eller ja, Elli tog en av dom) och sen drack jag min under en halvtimme. Sen låg jag i soffan i skolan och bölade i några timmar och Kajsa satt och skrattade bredvid.

Idag har jag umgåtts med mina systrar, eller först med Emma. Vi köpte (läs Emma betalade) godis och kollade på Karlsson på taket. Ytterst roligt, han påminner om Elli. Fast det lät inte så snällt, men jag har Ellis ok på detta.
Sen placerade jag mig i soffan där jag ska sova med min andra syster Anna och nu har vi inget liv.
Imorgon ska jag besöka Malmö stad för att inhandla strumpor och smink, med Kajis mah löv. Sen ska jag även träffa två andra skojsiga vänninor vid namn Nicole och Valentina. And maybe Snelli, om hon nu är talkable och slutar pyssla med det hon pysslar med atm.
Fyfan vilket tråkigt inlägg. Det märks att jag mår bättre, ironin har runnit ur min kropp.

Inga kommentarer: