onsdag 30 december 2009

dont tease her

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Varför blir saker aldrig som man planerar? "Ja, imorgon ska jag till ICA maxi", men sen slutar det med att man åker till soptippen eller något. Imorse (läs innan jag vaknat) fick jag ett sms från Kajsa där hon berättade att hennes allergichock still was going strong och att hon inte kunde ha quality time med mig. Jaha, så jag ringade lilla Kattinka. Men nääääää, hon ska ha en ta hand om sig själv dag och gud vet vad. Sen skulle jag ju även träffa Nikki och Valle, men näääää, dom ska inte in till stan längre.
Nu väntar jag på att Emma ska komma hem från Lund, så drar vi dit tillsammans. Herre hjärtanes. Sabbar hon något nu kommer jag slita av mig örat. Och om någon vill spendera tid med mig ikväll är den personen jävligt uppskattad. Annars får jag sitta som ensamt barn när mina syskon roar sig på annat håll och pensionärerna här hemma går och lägger sig runt 8.

Inga kommentarer: