torsdag 24 december 2009

jag tänker nog inte svara på några jävla god jul sms iår, och inte heller skriva några. för då får jag skulden för att deras julafton är förstörd

Image and video hosting by TinyPic
Jag tänka göra en liten lista på saker jag verkligen inte tycker om

* Jag tycker inte om när världar krockar med varandra, vilket dom ofta för på facebook. Vad är det här liksom? Han är kompis med hela Arlöv eliten (den eliten existerar inte utanför Arlöv i mitt sinne, allt som händer i Arlöv stannar i Arlöv. Alla som bor i Arlöv, stannar i Arlöv ect.) och sen Loria? Han var även kompis med Åkarp folk och Lomma folk. Nej, jag tycker verkligen inte om det.

* Puttenutte gulliga saker. Alltså par som gör sånna där älskvärda übergulliga saker mot varandra, även när dom gör det i filmer. Typiska kärleks filmscener. VÄX UPP SÅNT HÄNDER INTE I VERKLIGHETEN!!!!

* Människor som uppdaterar sin status på facebook med "ååhhh, vilken underbar dag! idag har jag varit ute med hunden på en UNDERBAR LÅNG morgonpromenad. man kunde höra fåglarna kvittra hallelulija! sen bakade jag himmelskt goda kakor och mös lite med familjen. på kvällen blev det utgång. tack för dagen tjajor!!!!!". Jag klarar inte av det, okej?

* När antalet punkter blir fler än 3. Detta fenomen uppkommer ofta hos generationer som är födda innan 80talet. De fullkomligt misshandlar punkter. Fullkomligt galet.

* :P gubben. Behöver jag utveckla mig?

Inga kommentarer: