måndag 30 november 2009

ulf lundell - öppna landskap

Image and video hosting by TinyPic
Kan. Inte. Sova.
Ulf Lundell och Lars Winnerbäck är lite lika. Alltså i musiken. Usch vad hemskt. Alltså jag sitter frivilligt och lyssnar på Ulf Lundell. Öppna landskap var den första jag lyssnade på, sen har det bara gått utför.
Jag har redan försökt sova, men jag gav nyss upp. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske kolla på OTH. Problemet är bara att jag kommer bli cp trött då men tvinga mig själv att kolla klart. Eller så är jag helt enkelt vaken hela natten. Fast det känns inte som någon bra idé. Varför kan jag inte få ha narkolepsi? Det hade varit så jävla enkelt då. SOV LINN SOV FÖRIHELVETE.

Update 02.58: Nu ska jag och Jesper försöka sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: jag har ovanligt tunnt hår. det är jättejobbigt. men det funkar!