måndag 30 november 2009

the smiths - this charming man

Sitter paow rihkthikt och sover i skolan. FÖR JAG FICK INGEN SÖMN ALLS INATT! Jag är van vid att inte somna på någon timme, men en hel jävla natt? Sånt ska vara frivilligt, inte tvingat.
Nu har vi fått en OKEJ och GOAL tidning var från Egmont. Vi ska analysera dom, så att dom ska få konstruktiv kritik. Jävla apor, jag vill inte. Jag hatar att analysera objektivt. Hur går det egentligen ihop? Analyser är ju att reflektera över ett innehåll, och då drar du alltid slutsatser. Och dom slutsatserna är subjektiva. Så objektiv analys är fan sämre än sämst.
Jag vill bara att skoldagen ska ta slut (vilket är en positiv grej, schemat idag var helt fucked up och vi skulle tydligen hit igen efter gympan, men vår lärare sa att det var okej om vi gjorde det hemma istället). Då ska jag in till stan och köpa leggings och Kattas födelsedagspresent. Sen hem, och försöka ta en power nap? Jag har aldrig lyckats med det, men man kan ju försöka. BAJSMÅNDAG.

Inga kommentarer: