torsdag 26 november 2009

dashboard confessional - vindicated




Wooh, bra dag idag. Förvånansvärt, trodde allt skulle bli piss med tanke på natten jag hade. Men sen blev allting sjukt feel good. Fick dock nästan ett raseriutbrott på min Mek lärare pga brist i planering, men ja, sånt händer. Fick också reda på att Elli var sjukling, så avbokade Thanksgiving, så drog på stan med mami och handlade födelsedagspresenter till min syster istället. Fast en timme senare igen ringde Elli och ville ha dit mig i alla fall. Och det var fint! Dock tackade jag inte för något, också förvånansvärt. Ska göra det med knäppta händer innan jag går och lägger mig. Eller något. Det kommer jag förresten nog inte göra. Men jag kan tänka fina tankar. Som tex, hur äckligt snygga skorna på bilden var. Det är nästan fantastiskt hur snygga dom var. Kan dra ut min visdomstand för dom. Värst av allt är att jag har världens snyggaste skor stående under min LP spelare, men dom är så fittigt obekväma, and it breaks my heart. Fast sen klagar bara folk när jag har höga skor. Jag är typ, mellan 1-10 cm kortare än mina flesta kompisar (utom Kajsa, som är typ 1,80 något) och blev höga skor blir jag helt plötsligt i jämnhöjd eller lite längre. Det uppskattar dom inte. Fast, who are they to judge? Jag har börjat skriva, prata och tänka väldigt mycket på engelska. Det är ju sinnes.

PS, jag lovar att jag träffade våran svenska lärares sambo idag.
PS2, min katt sover med öppna ögon (alltså stirrandes på mig)

Inga kommentarer: