onsdag 21 oktober 2009

let's talk about this girl i know

Nu tänker jag dra igenom de senaste dagarna lite snabbt. Dock minns jag inte senaste dagen jag berättade vad jag har gjort, men jag kör på en uppdatering sen måndags:

Måndags: Skola, ganska bull. Har nästan inga speciella minnen från i måndags, förutom att jag följde med Elli hem och att hennes bror kittlade mig non stop i något som kändes som en timme. Alltså jag grät i slutet, jag hatar att bli kittlad och jag är så jäkla kittlig.
Tisdags: (jag uttalar det förresten "tissdess", vilket gör jättemånga personer hela galna, fattar inte varför?) Det var alltså igår va? Shit, jag har ingen koll alls. Jag var hos Kajsa och vi glodde på film och gjorde ingenting i flera timmar. Sedan gick vi till kraft och åt morotssoppa (Julia ritade världens finaste bild!) och efter det tog jag bussen hem till Elli och färgade hennes hår. Sen körde hennes pappa oss hem till mig och sen sov hon här. Kollade på Eva&Adam filmen!
Onsdags: IDAG! Först åkte jag till sjukhuset med Elli, för hennes finger är fortfarande sönder. Sen hämtade vi upp Kajsa och åkte till skolan. Helt värdelöst i flera timmar, tills att vi hade våran övervakningsdebatt och blev filmade av 3orna. Jag och Camilla bjöd på världens bästa motstånd och till och med Mathilda erkände att vi var riktigt svåra att köra över.
Sen åkte jag och Elli till Weekday för att byta hennes byxor, köpte godis och åkte tillbaka till skolan och gjorde ingenting för att sedan kolla på ettornas projekt hela kvällen (Kajsa kom också).

Ja, jag och Elli sitter ihop. Lika bra att göra det klart för alla.

OCH JAG BLIR FULLKOMLIGT GALEN PÅ ATT JAG INTE KAN KOLLA PÅ GG ELLER OTH OCH JAG MISSTÄNKER ATT DET ÄR FÖR ATT JAG HAR EN MAC! iobijogrw09worinw.

Inga kommentarer: