onsdag 21 oktober 2009

..and the girls name is elli btw

Och jag glömde nämna världens roligaste grej igårkväll. Eller roligaste och roligaste, kul var det i alla fall.
Jag kan inte sova när det är för varmt, och igår var det svinvarmt i mitt rum och jag höll på att avlida. Så jag gick ut och spolade fötterna i iskallt vatten (gör så tills man inte känner att vattnet är kallt längre) för att bli svalare. Och när jag la mig i sängen igen stack jag in min fot under Ellis täcke och petade på hennes ben. BOOM, hon skrek och smällde knäet rakt in i väggen. Sen började hon fumla en massa med väggen och jag frågade vad hon sysslade med. Då svarade hon "jag leter efter hålet i väggen, det måste ju blivit ett hål efter mitt knä".
Alltså jag har gått och tänkt på det hela dagen och suttit och garvat ensam vartenda gång jag tänkt på det.

Inga kommentarer: