söndag 11 oktober 2009

green day - holiday

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vid fyra tiden inatt vaknade både jag och katta av att våran luftmadrass började ge efter (madrassen är typ en meter tjock, och jag skojar verkligen inte!). Våra rumpor nuddade golvet = inte kul. Bestämde oss (eller rättare sagt jag) för att lägga lite mer jämnvikt på det hela, så jag la mig skavfötters med Katta. Klockan sju imorse vaknade jag och märkte att luftmadrassen kapitulerat totalt. Det fanns ingen luft kvar. Dock bestämde jag mig ändå för att vända mig om och sova ändå. Vaknade klockan tio och det fanns INGEN luft i luftmadrassen. Har vi ont i kroppen idag? Ja.
Vi har gått runt på stan, handlat lite, träffat Kattas kompis Gaithri samt hennes pojkvän. Sen åkte vi hem till Kattas släkt och åt middag tills vi tog tunnelbanan till Liljeholmen och köpte chips och dippa, sen hem till Johan och Linda.

PS1: En snubbe på tunnelbanan idag gick på med en joint i handen och stod där och såg överdrivet nöjd ut med livet där han stod mitt i vagnen och rökte. Dessutom kom det fram ett par glada själar till mig och berättade att Gud hade ett stort syfte med mig här i världen och att han älskade mig. Mina kompisar må inte veta allt om mig, men det gör Gud, och lalalala.
Skumt folk här uppe.

PS2: Inatt pratade jag i sömnen. Jag hade fört handen som en telefon mot örat och sagt "du kan inte säga så om du inte förstår det" och Katta hade varit vaken och bara "huh?". Minns mycket väl att jag pratade med Elli och försökte förklara vår madrass situation, men hon hade inte riktigt förstått vad jag menade, så jag hade klickat med fingret mot handen och fällt ihop min "mobil".

Inga kommentarer: