torsdag 18 juni 2009

use it break it fix it erase it

Image and video hosting by TinyPic
Hallihallå. Idag blev jag väckt av en telefon slängd i huvudet. På riktigt! Det var i alla fall Marianne i andra sidan luren som var galen för att vi skulle träffas på BC klockan 12 och klockan var 12. Hehe. Så vi träffades på BC två timmar senare. Jag köpte ett jätttttttefint linne på Bikbok, ett diadem inne på Glitter och några roliga saker inne på Tiger. Hehe, Henrik fick ett par skitfula glasögon i form av ananaser. Jag tror i alla fall att det var ananaser.
Sen gick vi hem till mig, och det var stekhett. När vi kom hem kollade vi på En Prinsessas dagbok 2 Royal Engagement och sedan What A Girl Wants. Sen spelade vi Sims 3, för jag skulle visa hur BESVIKEN man blir (alltså verkligen seriöst, allting är så jäkla invecklat, man har inte koll på något alls!) och sen glodde vi en stund på Shrek 3.
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Antingen spelar jag Sims 2, spelar WoW eller glor på film. Det återstår att se! Imorgon blir jag ensam hemma tills på söndag, GÖTT! Dessutom har jag druckit typ hur mycket Oboy som helst idag bara för att se om mjag får ont i magen av det också. Men nej, jag är allergisk mot något dom har i köpevarianten.

Inga kommentarer: