onsdag 17 juni 2009

fiskarna i havet och fåglarna i himlen. men maskarna är i jorden

SEGT!
Jag vet att jag sällan skriver så mycket som jag gjorde förr, men jag orkar inte och folk klagar ju inte dirket. Hehe!
Igår vaknade jag med ett iskallt öga, jätte hemskt faktiskt. Öh, sen hade jag fått några sysslor och efter det hoppade jag i badet (eller plurret som många har en tendens att kalla det nu på sommaren). Efter det åkte jag till Franco för där var Kattlådan (och jag hatar jävla skånetrafiken) och efter någon timme åkte vi in till stan. Hahaha, och Katta hade sönder Francos lillebrors gitarrsträng och blev så ledsen att hon höll på att börja lipa. Lite gulligt, jao. Efter att ha suttit utanför gamla saluhallen, där Netto är i ungefär en timma och bara varit allmänt störig (Kattlådan då, inte jag) åkte jag hem. Då var klockan typ 8, och då ringde JENKAN! (aka Jennifer) Och jag, mitt korkade fanskap, hade självklart varit tvungen att köpa den där stora Cocio drickan inne på Netto för det var extrapris, så jag hade jätteont i magen resten av kvällen och även imorse (jag är allergisk mot all sån färdig chokladdryck som Pucko, Matilde, Cocio...). Men i alla fall när jag kom hem flängde jag runt som en galning i 20 minuter, sen sprang jag bokstavligt talat till bussen och sen mötte Jenkan mig. Hehe, sen gjorde vi det som hon kallar "lanar" i stort sätt resten av kvällen. Eller ja, vi åt pommes, pringels, pannkakor och drack te också. Sen somnade vi vid 4 tiden. Jag levlade i alla fall i WoW så lite lyckad, yeyey.
Nu har jag spelat Sims 3, som jag förresten är ganska besviken på, och ska gå och kolla vad min kära syster har för sig! Imorgon träffar jag Marianne för lite SKVALLOR!

Inga kommentarer: