fredag 1 maj 2009

vadå fyllborg

Ojdå. Valborg.
Jag och Katta åt på China Box, därefter gick vi hem till Katta. Efter det träffade vi Mattias på Gustav och senare kom Marielle. Sedan satt vi en stund med Oskar och några av hans kompisar, tills vi begav oss på Folkets Park, därefter vidare mot Pildammsparken och Tallriken.
Tillsammans med Kajjan och Julia lekte vi Mango, men Julia började klunka ren vodka. En halvtimme senare får jag, Kristoffer och Niklas ta hand om en nerspydd Julia som inte vet vem hon är och inte kan gå.
När Julia var omhändertagen gick jag och Kajsa och satte oss med alla andra och pratade. Träffade jättemånga gamla kompisar osv. Sen skulle vi gå och kissa och då kommer Viktor, Lisa Lindström, Amelia och Josefine gåendes in till Tallriken, vilket var heltufft.
Efter att ha virrat omkring ett tag kommer Jesper och presenterar sin pojkvän, vilket var urgulligt. Sen tappade jag bort min väska, men Marlena hade tydligen haft den hela tiden. Kvällen slutade i Nydala tillsammans med Kajsa, Marielle, Jonathan, Kristoffer och Niklas.
Imorse vaknade jag med ett Hello Kitty tema på mobilen och en massa nya nummer i mobilen. Och jusde, jag fick mackor och bacon när jag kom hem. Hahaha, nu ska jag dränka mig i mjölk.

Inga kommentarer: