lördag 2 maj 2009

i'm a sailor

Sitter och är smått jävla irriterad på den här datorn, eftersom vissa grejer aldrig funkar för mig, som tex att visa min facebook profil. Blir komplett galen när sånt händer.
Nu är jag rödhårig och har lugg igen. Röt hår är bra, men lugg är dåligt. Orkar inte ha det nu på sommaren/våren, det blir helt svettigt och dant i pannan! Jaja, det växer väl ut, hehe. Idag har jag, Anna och Emma varit på Nova och jag har köpt världens finaste sjömansklänning! Now I'm happy. Och nu fick jag tag på Katta, vilket är bra. Senast jag såg henne var någon gång på valborg när hon, jag och Marlena satt och sjöng FF med Kent. Marlena sjöng "MÅÅÅEN DE SAMÅÅÅEEN" på världens finaste skånska och jag sjöng min egna tolkning (alla har egna tolkningar av den refrägen) "där månljusen bor". Hehe, skitroligt i alla fall!
Nu övertygar jag min lilla älsklings Katta att komma hit ikväll. Hihi.

Inga kommentarer: