fredag 8 maj 2009

strawberry fields forever


Mår dåligt, sitter i skolan, mediekunskap, har G i betyg, bryr mig inte.

Namn: Linn
Ålder: 17 år
Sjtärntecken: Vädur
Skola/linje: Text inriktning på Mediegymnasiet
Favoritårstid: Vet inte, tycker om dom alla på olika sätt. Fast just nu är det nog sommaren för jag orkar inte gå i skolan just nu.
Kär: Nej, orkar inte bli det.
Vad gör du just nu: Lyssnar på Radiohead
Vilka kläder har du på dig just nu: Trosor, strumpor, BH, leggings, svart kjol, Håkan Hellström tröja och converse
Vad gör du om en timme: Är förhoppningsvis på väg vem!
Vilken färg har du på naglarna: Svarta
Facebook användare: Eh, ja. Jag går lixom i facebookklassen!
Hårfärg: Rött typ
Favoritklädesplagg: Leggings!
Drömyrke: Alltså, den frågan är ganska knepig. Borde skriva journalist, men jag tror inte att det är mitt drömyrke egentligen. Jag skulle nog vilja bli programledare och jetsetare (fast det är inget yrke, hehe)
Favoritfilm: Jag gillar svenska filmer. De får mig att känna mig trygg, för jag vet att det kan hända mig (om det nu är något bra). Typ, Tjenare Kungen, Fucking Åmål... mm.
Vilken dag är det: Fredag!!!!
Vem önskar du att du var: Carolina Gynning, Peaches Geldof eller Lindsay Lohan
Vilka bloggar följer du: Åh, herregud. Signe, Filippa, Kenza, Kissie, Emma, Kitty, Carolina Gynning och typ tusen till... (+ mina kompisars!)
Koll på modet: Enligt Mathilda har jag überkoll!
Favoritmusik: Jadu.. Ska man sätta min musik under en genre, så blir det atangligen indie, pop, rock och electro.
Spelar: Sims och WoW
Längtar till: Siesta!
Senaste köp: Eh, ostbågar tror jag? Haha
Gråter av: Minnen
Blir lycklig av: När något jag verkligen vill är på väg att hända. Lyckoruset är som en drog
Önskar du dig mest just nu: Lyckorus!

Inga kommentarer: