torsdag 7 maj 2009

i'm feeling wet, i wanna get wet, but don't get me wrong.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Gillar starkt att Tinypic (stället där jag lägger in bilderna för att få en html länk) har en egen kategori för alla emo bilder som tydligen är så populär så att den ständigt ligger på första sidan!
Och just det, anledningen till att jag inte skriver speciellt intimt längre, är för att MIN MAMMA läser min blogg. HEJ MAMMA! Känn dig inte pressad eller något nu va. Poängen med min blogg är helt enkelt att jag ska kunna skriva av mig när jag känner för det, dessutom övar jag på att skriva. En annan sak som jag har fått lära mig är att inte skriva ut allting hela tiden. Jag är mycket väl medveten om att vem som helst kan läsa och googla upp min blogg, den är ju trots allt på internet. Då får man se till att vinkla det man skriver på det sättet man vill att folk ska uppfatta det. Inte heller nämna för mycket namn eller skriva saker man egentligen inte vill att folk ska veta. Jag har ärligt talat ingen aning om vilka som läser, vilket har gjort att jag måste tänka mig för innan jag skriver. Det har lett till att jag börjat tänka mig lite för innan jag öppnar munnen. Jaja, just nu känner jag mer för att lägga upp bilder, jag tycker det är roligare. Det är skitkul att leta reda på fotografier, och det behöver inte vara modebilder eller något, utan bara något lite mer vardagligt som ändå är lite annorlunda. Något som fångar ens uppmärksamhet.
Hade det inte varit skönt att ställa sig i ett ljummet sommarregn med sin allra bästa kompis och dansa röven av sig till tex, Millas Mirakel - Rythmen av en regning natt? SCHNÄLLA!

1 kommentar:

genta sa...

jaa jag vet , men vi läser alla på en termin var, riktigt jobbigt ...!!!!!!!!!!!!