fredag 24 april 2009

release me

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Har precis kommit tillbaka från en vandring igenom i stort sätt hela Malmö City med Emilie. JAG ÄR TRÖTT! Jag håller seriöst på att avlida. Ni anar inte hur mycket vi har gått och hur varmt det har varit. Det var en skolgrej, alla fick upp uppgifter och jag och Emilie tog på oss ansvaret i vår grupp att gå runt och leta. Men vi misslyckades ganska mycket. Hehe, nu ska jag GÅ igen med min älskade lilla Katta. Sen åker jag hem och då ska jag börja fixa mig för maskeraden. Efter det är det förfest på Ribban och slutligen slutar dagen i Lomma. Trääävligt! (VÅR GRUPP KOM INTE SIST!)

4 kommentarer:

Marielle sa...

HA HA! För vi kom sist! sug på den! x) tsss..

linn sa...

du är för full för o tänka!

Katta sa...

Nä du säger inte att lilla älskade Katta faktist vann GÅtävlingen va!? HUHUHUH? *Hmph* xD <3

linn sa...

nää, varför skulle jag? du fick ju biobiljett o allt, SÅ DET KÄNDES LITE ONÖDIGT! skriv i din egen blogg för fääään kattablatta ;)