torsdag 23 april 2009

jag vill inte att du ska le när jag säger att jag är ful

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Idag har jag åkt skridskor, skrivit historia prov, gjort klart en artikel, varit i Arlöv, lyssnat på PingPong sången på spanska, varit på Kraft och lyssnat på när en jude berättade om hur han överlevde förintelsen. Snart ska jag duscha sen rakt ner i sängen. Imorgon ska jag på maskerad och jag tänker inte längre vara Wednesday Addams, men ni får se imorgon vad jag tänker vara, så det blir lite spänning här i min blogg då för en gångs skull. Jag kan i alla fall säga att jag har tidernas coolaste BH.
På lördag ska jag på party på ribban, så alla som känner för det kan ju ta sig en filurare däromkring och säga hej. Puss och smek!

Inga kommentarer: