fredag 10 april 2009

jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Gårdagen slutade lite konstigt. Jag var som sagt trött och skulle gå och lägga mig fastän klockan inte var mer än kvart över 11. Då ringde Securitas och berättade att det varit inbrott hemma hos pappa och de fick inte tag på honom och tydligen var mamma uppsatt som närmsta granne. Så vi fick pallra oss bort till pappa. Låset är sönder, så nycklarna funkade inte. Så, tillsammans med Securitas vakten fick jag och Anna bryta oss in i vårt egna hus för att kunna släppa in vakten. Det var länsat på smycken och pappas och Mias garderober var helt tomma eftersom tjuvarna slängt ut allt på golvet. Efter det fick vi sitta och vänta i 2 jävla timmar på polisen. Dessutom fick vi varken tag på pappa eller Mia eftersom de är uppe i vår sommarstuga i Gränna. Så ja, konstigt slut på den dagen.
Jag har glott på Hannah Montana hela morgonen och ska snart sätta på mig kläder och helt sonika sitta och invänta kvällen.

Inga kommentarer: