torsdag 9 april 2009

inne på hard rock spelade dom daddy cool och jag kunde inte motstå något alls

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ujuj, hemma från Göteborg med extremt mycket allergiska utslag. Har handlat hur mycket som helst (närmare bestämt en bra bit över 2000 kr). Stod inne i ett provrum på H&M och hade precis fått av mig klänningen (jaa, jag har äntligen fått en paljettklänning!!!!!1) när jag upptäckte en massa röda prickar över hela magen. Röda och svullna prickar som fanns på magen, armarna, benen och halsen. Ingen aning om vad det är. De har dessutom spridit sig mer under dagen och slutar de inte får jag åka in till akuten. TREVLIGT.
Men jag har fått en massa jättefina saker, och köpt en del själv. Bland annat då paljettklänningen, en vit quiltad hjärtformad väska, blommiga tygskor, ett blommigt linne, transparent kofta, och tre par högklackade skor på Topshop. Är skitnöjd. Köpte själv en blommig klänning, BDs bok When We Were Winning, ett par solglasögon och lite annat. Ja, jag är svinnöjd, men jag har sjukt ont i nacken och alla andra delar av kroppen. Så gotnatt puss!

4 kommentarer:

Marielle sa...

du kanske har bältros :O jag har haft det, det är vattkoppor, fast andra gången då.

linn sa...

jo, jag vet vad det är, min halvsyster hade det över julen. men nej, det är ju som ett bälte över magen, och jag har liksom prickar över hela kroppen. plus jag har hört att bältros göra skitont, detta kliar bara!

Jesper Mohlin sa...

vad är det för bilder?

linn sa...

världens snyggaste daisy lowe!