söndag 19 april 2009

jag är så hungrig att jag knappt tänker ordentligt. och vi ska troligtvis skaffa en hund

Image and video hosting by TinyPic
Ny duschad med nya eksem på ögonlocken. Jag funderar på att göra som Alfons Åberg när han ska jaga bort spöken. Försvinner inte eksemen snart hoppar jag ner för Turning Torso (hehe, värsta populära självmordsplatsen).
Jobbigt att jag redan längtar till nästa helg.
Nu ska jag snart äta kycklingsallad och sedan ska jag och Emma bege oss mot Frestarn och vräka i oss godis. Vi tränade faktiskt nyss, så det är vi värda!

Förresten, jag blev djupt chockerad idag. Fick reda på att Anders, en gammal killkompis till mig, är tillsammans med en av min systers gamla kompisar. Min hjärna bestämde sig för att koppla bort allt när jag fick reda på det, hahahaha. Men det funkar bara inte!

Inga kommentarer: