söndag 19 april 2009

having troubles telling how i feel but i can dance, dance and dance

Image and video hosting by TinyPic
Minnesluckor. Polisen hällde ut två flak öl. Stapelbäddsparken. Musik (killen med musiken har köpt lägenhet i Älmhult?!). Öl. Öl. Öl. Kajsa kom! Emmas kompisar kallade Katta för smuts. Theo dampade. Theo kunde inte sluta kladda på Katta. Katta kunde inte slutade kladda på mig. Theo ville kladda på oss båda. Socialen och polisen kom, men det var okej ändå. Julia och Tomten var söta tillsammans. Stiffe berättade att YYYY har en jätte crush på mig. Jag funderade på att ta livet av mig. XXXXX berättade om allt som var jobbigt.
En polisbil kom och jag, Emma, Katta och Jonas drog. Enligt smset jag skickade till Katta hade XXXXX en hård tunga, men han var allt jag kunnat tänka på hela vägen hem.
Missar tåget, springer till bussen. Inga pengar, ringer mamma. Tar ut pengar, kommer hem 02.15, skulle varit hemme 01.00. Fryser som en hund.
Men jag lever i en drogdimma.

2 kommentarer:

Marielle sa...

låter som en crazy natt ^^

linn sa...

när man tänker efter var den lite carzy, man tänker inte på det bara när man är mitt i den! ;D