tisdag 24 mars 2009

love until we bleed

10 saker du kanske inte visste om mig:
  1. Det ringde nyss en norrländsk tjej från Hus & hem och ville visa sin uppskattning över mitt medverkande och skulle skicka en present till mig. Fast jag har faktiskt ingen aning om vad hon pratade om.
  2. Jag började sminka mig med svart kajal (nu förtiden eyeliner) vid fransraden när jag hade sett Lily Allens musikvideo Smile för första gången (sommaren 2005).
  3. Jag har alltid velat pierca tungan.
  4. Jag klarar inte av att äta frukost direkt på morgonen, så Henrik gör mackor till mig och lägger ner dem i en plastpåse så äter jag dem när jag har lust.
  5. Jag har toalettfobi. Ibland kan jag inte använda offentliga toaletter.
  6. När jag blir riktigt arg svartnar det framför mina ögon.
  7. Jag brukar falla för dåliga enstaka låtar utan att egentligen tycka att de är bra, men kan bara inte sluta lyssna på de.
  8. Min hårbotten kliar jättemycket när jag använder mössor.
  9. Jag är jättelik min kusin Felicia (som har förlovat sig, GRATTIS!).
  10. När jag var liten ville jag bli nästa Grynet.

Inga kommentarer: