torsdag 19 mars 2009

love is warm and understanding when you're seventeen

Image and video hosting by TinyPic
Så jävla härligt, imorgon ditshar jag Åkarp och hela jävla Skåne och drar till Småland! Fan kalasgött att komma härifrån.
Idag träffade jag Katta på Gustav, sedan hänkade Viktor på oss till Aq-va-kul. Jag var "förkyld" och Katta var "allergisk mot klor". Sedan följde Viktor med oss till kanalen. Där sken solen och vi satt och mös i ungefär en halvtimme, tills Viktors cigg var slut. Sedan snyltade vi på hans kebab.
Skolan var läskigt dryg, hade dock bara en lektion. Efter det drog Kattacombo och jag till Entré och sålde oss. Hehe, alltså vi delade ut våra CV. Förhoppningsvis får vi napp. Katta har blivit arbetslös och jag har varit det ganska så mycket hela tiden.
Sen har jag varit och tränat, lyssnar på Oh Susie med Secret Service. Hahaha, mysigt. Nu sitter min katt Polly och glor mystiskt på mig. Fan vad härligt att bli 17.

Inga kommentarer: