torsdag 19 mars 2009

jag dödar för ian curtis. nästan!

Artister/band jag har sett live:
  • Kent
  • Broder Daniel
  • Håkan Hellström
  • Mando Diao
  • Timo Räisänen
  • Navid Modiri & Gudarna
  • The Caesars
  • Melody Club
  • The Sounds
  • The Ark
  • Markus Krunegård
  • Slagsmålsklubben
  • Detektivbyrån
  • Ladytorn
  • Alice in Videoland
  • Miss Li
  • Hästpojken
  • Kapten Röd
  • Kristian Anttila
  • Familjen
  • Raised Fist
  • Chemical Vocation
  • Neverstore
  • Cher
  • Shania Twain
  • Moto Boy
  • Sahara Hotnights
  • Gyllene Tider
Och några till!

Artister/band jag skulle döda för att få se(eller nästan) live:
  • The Beatles
  • Dashboard Confessionals
  • Nirvana
  • Britney Spears (hade faktiskt varit fett kul)
  • Veronica Maggio
  • Oasis
  • All American Rejects
  • Joy Division
  • Buggles (måste få höra Video Killed The Radio Star live)
  • Jimmy Eat World
  • Queen
  • Ebba Grön
  • Eminem
  • Lily Allen
  • Nic & the Family
  • Christina Aguilera
Finns nog fler. Men det är i alla fall några önskemål (& vissa är helt ogenomförbara)

2 kommentarer:

Anonym sa...

britney spears har snart konsert

veronica maggio har snart konsert + spelar i svedala på sommarrock

jimmy eat world spelade på kb för kanske ett halvår sedan

SYND

linn sa...

jo, men min ekonomi är en historia för sig! hehe... jaa, veronica maggio spelade på babel i malmö igår, men då var jag ju i växjö. vaaaaaaaa? fan! jag måste börja läsa min KB mail! fissenisse oxå:(