tisdag 17 mars 2009

kitty said WHAAAAAAAAAT?

Image and video hosting by TinyPic
Jag har pluggat historia i flera timmar och jag kände att jag typ ville döda mig själv, så jag slutade plugga. Jag är nästan klar med min uppsatts, jag ska bara sönder analysera den lite till. Men den ska inte vara inne förrän på torsdag, så jag chillar!
Inatt drömde jag att Katta ringde mig, om och om igen och ville berätta något. Men jag blev skitsur och sa hela tiden "jag måste sova Katta, HEJDÅ" och la på. Men hon ringde upp varje gång och var jätteupprörd, men jag fick aldrig reda på vad det var hon ville. Och Katta (på riktigt nu, inte i drömmen) tror att drömmar betyder något. Så jag borde prata med Kattkombo för att se hur läget är. Förhoppningsvis dyker skolkarN upp i skolan imorgon. Nu är jag sådär sketa trött som jag har börjat bli såfort klockan slagit 10. Godnattpussen!

Inga kommentarer: