onsdag 18 mars 2009

gynning kan hon!

Image and video hosting by TinyPic
ph.
Hände en skojig grej förut. Eller den kanske inte var så skojig, den var lite äckligt faktiskt. Mamma hade lagat sin sjukt goda caesarsallad och jag hade precis börjat äta. Då kom mamma på att hon hade glömt nötterna och studsade upp för att hämta dem. Henrik ville inte ha, men jag och mamma tog. Precis innan jag skulle lassa in ett nytt lass med sallad i munnen skriker Henrik till och flyger upp ur stolen och bär ut påsen med nötter till köket. Det var så jag nästan höll på att äta malar. Fyfan alltså, hela min sallad kröp av äckliga små flygfän. Så det var bara för oss att hälla ut skiten och dra upp till BC för att käka på Wook Kitchen. Fast det satt ju inte illa det heller.
Har nu avslutat min historia läxa och skickat in den. Känner mig duktig som fasen faktiskt.
Nu ska jag skriva ett CV. Yeeeej!

2 kommentarer:

milostyle.se sa...

grymma bilder, gotta love gynning!

linn sa...

ja! man blir för en gångs skull en stolt skåning :D