onsdag 11 februari 2009

this blows my mind

Har varit superduktig idag! Var och tränade i 1½ timme, ganska intensivt. Nu är jag nyduschad, dricker te och lyssnar på musik! Okej, jag låter som en jäkla bitterfitta ibland här. Haha, jag kopplar hyfsat lätt på en image när jag börjar skriva, vet inte varför.
Men okej, jag kan sammanfatta de senaste dagarna med ett ord, ganska lätt: sex. Yes, där har ni det och om Viktor läser detta kommer han aldrig, aldrig glömma det. Det är nämligen hans favoritämne att prata om med mig, sex. Eller snarare, han tror att det är det enda ämnet jag kan prata om. Men han är också en mupp.
Men jag tackar H&M och Gina Tricot för att dom uppfyller mina önskningar. Puss på det.

Helvete vad det har snöat det senaste dygnet. SLUTA TACK?! Det ska bli upp mot en -15 grader här i helgen. Vafan, jag bor i skåne? Gaah, detta vädret är vad man verkligen kan kalla bitterfitta. Snark.
Imorgon är det vernissage på skolan. Och ämnet är, just det, SEX! Tack gode gud för det. Då blir det åtminstonde intressant, hehe.

Inga kommentarer: