onsdag 11 februari 2009

eugen är sur över en kondom.

Som alla andra onsdag (utom nästa!!!!) sitter jag i skolan. Fast nu lyssnar jag på The Knife, det brukar jag inte göra på onsdagar. Vi ska ha text om en sisådär 10 minuter och alla här inne facebook nördar sig. Egentligen hade jag velat dra till Buttericks och köpa en mask som jag velat ha lääänge, men jag är seg och handlade frukost istället. Det är dyrt att gå på mediegymnasiet när man är hungrig.
Nu börjar vi. Hoho, nu ska jag få betyg! Wish me luck.

Update: Jag fick inget betyg, däremot försökte Josefine ändra lite på sitt smått irriterande G, men det blev inget av det. Lite småsynd om henne! Nu har jag i alla fall suttit och gjort reklamer, skitdrygt. Det är vårt projket just nu.
Och Eugen är sur på mig för att jag påminde honom om när han gjorde bort sig med en mamba kondom. Hahahaha!

Inga kommentarer: