lördag 21 februari 2009

feeling like a freak on a leash

Satan i gatan vad jag är arg, jag avlider snart! Alltså jag borde kanske inte uttrycka mig om allt i bloggen, men vafan, just nu bryr jag mig inte. Min halvbror Richard har en flickvän som heter Ida som han har varit tillsammans med i lite mer än ett halvår. Jag har hela tiden lyckats missa henne, men igår var första gången jag träffade henne. Hon var svin otrevlig och skällde ut mig flera gånger under kvällens lopp. Jag hade verkligen inte gjort något alls! Första gången jag blev utskälld var när jag yttrade mig om att jag inte är super förtjust i kossor. Hon blev helt vansinnig och började skrika på mig! När sedan Mia, Richards mamma, sa samma sak, att hon inte heller gillade kossor, så var det frid och fröjd. Men mig blev hon jättearg på!
När vi satt i bilen idag påväg hem från Malmö frågade jag pappa om Ida var kvar, och han svarade ja, och jag suckade. Då frågade Jens vad jag har emot Ida, varpå jag svara "frågan är väl vad Ida har emot mig!". Så berättade Jens att Ida haft vädligt många förutfattade meningar om mig innan hon ens träffat mig! Så jag hade alltså ingen ärlig chans överhuvudtaget. Fan alltså, hon är typ 19 år gammal! Vad är det för fel på människor? Jag funderar allvarligt på att bli ond nu.

Inga kommentarer: