tisdag 18 november 2008

JINGEL-JINGEL-JING

Jahaja, är supertrött, klockan är snart halv 12 och jag ligger inte i sängen. Jag vet faktiskt inte varför, men jag funtar på att lägga mig innom loppet av 10 minuter.
Imorgon slutar vi 1110, jippie! Nice som fan faktiskt. Ska in till stan med Marielle, ska till ungdomsmottagningen och skaffa fler kondomer, och sedan ska jag upp till Triangeln. Hehe, idag kom även Folkes födelsedagspresent på posten, så nu är det avklarat. Hatar när jag inte får klart med presenter och liknande grejer, blir superstressad. Ska snart inhandla min syster födelsedagspresnt, sedan blir det juklappsshopping, och då ska alla jag varit finurlig och fantasifull med plötsligt ha något igen, och det blir lite knepigt. Aja, det löser sig, det gör det nästan alltid. Nehej, nu ska jag sova. Godnattpussen!

Inga kommentarer: