onsdag 19 november 2008

I-SWEAR-TO-TELL-THE-TRUTH-AND-THE-TRUTH-ONLY

Äter frukost och jag mår bara illa. Ingenting går ner på morgonen utan att jag vill få upp det igen. Blä!
Drömmer jättekonstiga drömmar varje natt, kommer ihåg dem hela tiden. Igår drömde jag att jag var en gnome i WoW som sprang omkring och inte visste vad jag skulle göra, för jag kom inte åt mina spells (eftersom man måste trycka på en knapp för att det ska funka, och det var ingen som tryckte på mina knappar) och inatt drömde jag att jag fick ett sms av Folke där det stod att han rökte hasch och att han ångrade sig och att han snart skulle ramla ner från taket. Eller något sånt. Jätteirriterande att dröma skit saker hela tiden, eller att drömma om Folke, för då vaknar jag och längtar jättemycket efter honom.

Två bloggar jag alltid följer:
www.gynning.blogspot.com
www.gillofilippa.blogg.se

Ha det bra.

Inga kommentarer: