måndag 17 november 2008

A-FRIEND-WITH-WEED-IS-BETTER

Gissa vem som INTE gick till skolan imorse? Känner att detta inte är min vecka alls. Saknar Folke. Saknar gamla kompisar. Saknar mitt gamla liv. Saknar en himla massa faktiskt. Fast mest Folke. Nu sitter jag i vilket fall som helst och klunkar juice, precis som jag brukar, fast just nu låtsas jag att det är julmust och jag vill ha ett rör med Pringels också, det hade suttit fint.
Sedan måste jag räkna matte och göra lite svenska uppgifter. Har även en notis som ska skrivas till TKn, fast deadlinen är till imorgon natt, så den tänker jag göra imorgon i skolan. På torsdag ska jag på gympan, läraren var glad för att jag dök upp i torsdags, så nu ska jag dyka upp resten av terminen. Jag hoppas i alla fall att jag kommer göra det, men man vet aldrig.
Jag vill vara rik som en troll. Mwah!

Inga kommentarer: