söndag 16 november 2008

EVEN-JUST-FOR-A-DAY

Gissa vem som INTE vill till skolan imorgon? Mediekunskap och engelska is not the shit. Jag vill fan inte, mitt schema är hemskt atm. Tur att vi byter efter vecka 48. Just nu läser vi två lååååånga lektioner av båda svenska, matte, engelska och mediekunskap i veckan. Sedan en 3 timmars lektion textkommunikation och en 3 timmars lektion historia a. Och en timmes gympa såklart. Jag vill bara dö när jag tänker på att jag måste ta 9 bussen imorgon, komma till skolan 40-50 minuter senare, gå till 1500 och sedan ta bussen hem, vilket tar minst 50 minuter eftersom 130 alltid är sen. Sedan ska jag kanske kanske på fotokurs med mamma. Jag vill bara sova sova sova sova tills det blir fredag.
Jag önskar innerligt mycket just nu att jag kunde byta mitt liv med någon annan. Godnattpussen.

Inga kommentarer: