måndag 9 april 2012

nervous bleeding in my brain

Ska sluta ta upp sånt som hände när jag var 17 år, men herregud vad smart jag var ibland.

"egentligen är det sjukt vad man påverkas av människor. jag skulle kunna skriva en lång text om hur mycket jag hatar fisk (vilket jag verkligen gör, ingen idé hur mycket ni talar om för mig hur mycket jag missar. åt senast en räka i usa och de sa att det skulle smaka kyckling, men nä, det smakade skit, liars!) och alla småtjejer som tycker det är coolt med rosa hår skulle omedelbart börja hata fisk.
och jag skulle också kunna skriva en sjukt bra argumentation till varför tandemcykel är mycket bättre än vanlig cykel och helt plötsligt skulle folk börja tycka det. bara för att mina argument är bra. fast jag skriver inte sånt, för jag ska till himlen."

Åååååhhhh, btw, tandem är nog bättre. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: