måndag 16 april 2012

best:birthday:ever

SÅHÄR GICK MIN 20 ÅRS DAG TILL:
Lunchade med Emma L på SOL och hade det jättetrevligt.
Hade en asbra lektion.
Åt glass på stortorget med Kajsa A och Tove.
Systemet med Tove!
Till Blekingska för att betala en fin liten avgift.
Hämtad och sen in till Malmö för restaurang besök som var too die for.
Helt plötsligt ringer min plastsyster och ber mig komma hem. Tycker det är lite underligt, men beger mig hem (skulle egentligen ut med Kajsa Hansson). Allting är JÄTTEKONSTIGT och när jag öppnar dörren hemma hos pappa möts jag av typ 30 pers som står och skriker GRATTIS LINN. Helt sinnessjukt fint. Här är lite bilder från festen!
Image and video hosting by TinyPic
Här har alla sjungit och jag är i chocktillstånd och har precis kramat Jimmy!
Image and video hosting by TinyPic
Nicole och Li kom! Nicole var utklädd till Nicki Minaj och Li var Karlsson på taket. När folk hade frågat mig vad jag önskade mig svarade jag "en häst" mest för att jag inte visste vad jag ville ha och för att ingen skulle köpa en häst. Men Nicole och Li köpte faktiskt en häst, en gunghäst! Han kommer få bo i min hall sen och hälsa alla välkomna (och få jättemycket kärlek).
Image and video hosting by TinyPic
Gustav kom! När jag kom in genom dörren och alla vrålade såg jag alla mina kompisar från Malmö och Arlöv, men Gustav var den första jag såg från Lund och jag trodde seriöst att jag skulle börja gråta då, för det innebär att alla verkligen var där. Det var hur fint som helst.
Image and video hosting by TinyPic
Jesper och Elli! De gav mig båda helt sjuka presenter. Av Jesper och Thobbe fick jag ett förkläde med en uppblåsbar snopp(?) på. Av Elli fick jag en massa grejer, bland annat två LP skivor där den ena var med tysk marschmusik? HAHA WTF. Det ska även tilläggas att Emma, Anna, Elli, Kajsa, mamma och pappa är de som har gjort hela den här festen möjlig! Det är helt sjukt vad fint det är.
Image and video hosting by TinyPic
Peter, Stina och Kajsa. Stackars Kajsa och Kajsa, det är dom två jag har umgåtts mest med under hela tiden och de har lyckats hålla tyst om allt.
Image and video hosting by TinyPic
Här fick Johanna kameran och detta är den enda bilden hon lyckades ta med fokus haha. Jag är i alla fall superlycklig.
Image and video hosting by TinyPic
Elli hade bakat en tårta! Hann aldrig smaka av den, men den var mycket fin.
Image and video hosting by TinyPic
Martin och Sebbe gick hem till mamma och hämtade mina piratkläder som jag hade tänkt ha på min fest dagen därpå.
Image and video hosting by TinyPic
Någonstans runt 5 på morgonen somnade jag efter att ha bäddat och haft mig till alla som skulle sova över. Vaknade vid halv 9 på morgonen och fick inte somna om, utan satt och pratade med Gustav tills klockan blev runt 11 då vi gick ut där Kajsa och Stiffe sov och möttes av att de fått en hund under natten. Där låg Rustan och sov sött. Vi fick även upp Jimmy och Sam som sov i hobbyrummet och klockan 12 tog vi alla tåget, fast åt olika håll. Kajsa, Stiffe och Rustan åkte till Malmö och jag, Gustav, Jimmy och Sam åkte till Lund för att gå på brunchen på Blekingska.
Sen satt vi och hängde i solen med alla andra trevliga människor. Sen sprang jag till tåget (från att jag gick från nationen till att jag kom hem hade det gått 31 min, REKORD!) för W hade kommit ner från Växjö. Vi åkte över till Kphm och åt på Hard Rock (även rekord tid där!) och W bjöd. Sen släppte hon mig hos pappa där jag sprang in för att hämta konsertbiljetter som jag hade fått av Kajsa H, Svenska Björnstammen kom nämligen till KB den 14 april, så jag satte mig direkt på bussen och mötte Kajsa inne i Malmö. Dom var superbra live och vi åkte hem till henne sen och umgicks lite.
Igår vaknade jag efter att äntligen ha fått sovit ut lite grann i alla fall. Sen firade vi min födelsedag i familjen och jag fick jättefina presenter.
Har alltså haft en helg med full rulle galet mycket och jag är jättetrött, fortfarande lite chockad, men jätteglad. Pusspuss.

Inga kommentarer: