tisdag 21 februari 2012

nauseous regrets are calling me on the phone, my shoes they seem to be my only home.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Fyfan vad jag hatar uttrycket "gör om gör rätt". Alla säger det just nu tycker jag? Eller så behöver jag höra det hela tiden, kan ju vara det också.
Nu räcker det dock med dessa sovvanor. Det är inte ok. Imorgon ska jag ränna runt med Katt och sen ska jag hem och äta morotsbiffar och sen ska jag till Kaj.
På fredag ska jag vara en wood nymph med huggtänder? Eller, ja, något i den stilen. Missade hela skoldagen idag och har sedan legat hemma i menskramp typ. Vill dö. Lyssnar på Casablancas min vän, min man, mitt liv. Är så förvirrad av allt. Behöver någon som gör en skattkarta till mitt liv. Nåååååååggggoooon????

While I surrendered my ego, you fed yours.
All my fantasies died when you said yours.
I have dangled my pride to forget yours.
Will my mind be at ease when you get yours?
We'll find out soon enough.

Inga kommentarer: