onsdag 29 februari 2012

in the cityheat

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Det har hänt jättejättemycket saker sen i fredags. Men det finns två saker jag inte kan utelämna, för det är dom enda som egentligen är viktiga. 1. Jag har tatuerat mig igen. 2. Alla jag lärt känna på BL är så jäkla fiiiiiinaaaaaa! Blir helt varm i hjärtat av alla, låter töntigt men så är det.

Av olika skäl ska jag jobba tre gånger denna veckan. Idag börjar jag 15-21, på fredag är det två pass, först ett 15-20 och sen ett 21.30-... ingen vet när klubbpassen slutar. Någon gång efter 2. På lördag har Jimmy inflyttningsfest. Imorgon är det torsdag och då ska jag först på seminarie och sen ska jag till IKEA med min Kaj.

Ojjjjj vilken töntigt inlägg det blev. Skitsamma. Puss

Inga kommentarer: