lördag 11 februari 2012

den vackraste stunden i livet var den när du kom

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I måndags var jag i skolan sen pluggade jag hela kvällen.
I tisdags var jag i skolan sen träffade jag Felicia, Elli och slutligen Nicole under kvällen och natten.
I onsdags städade jag hela huset grundligt sen jag var på Blekingska hela kvällen och natten.
I torsdags var jag i skolan och sen på kvällen stack jag till Sparta som man så fint kan se på bilderna.
I fredags var jag i skolan, fick hemtentan. Sen jobbade jag på Indigo på BL med bland annat Kim och sen körde vi sexa hela natten och slutligen körde Jimmy hem mig vid 6 imorse.
Idag har jag sovit och ska till Helsingkronas korridor nu ikväll och kanske SSK efter det.
Imorgon ska jag till Barsebäck, sen träffa Kaj och sen börja på tentan.

Nästa vecka ser ungefär lika hektisk ut.

Inga kommentarer: