onsdag 30 november 2011

sin is honoring desire above what you know is right


Alltså jag kan inte sluta lyssna på den. Är sjukt efter som vanligt. Men den får mig att luta tillbaka den den jag ville bli när jag var 17 och när jag tänker efter är jag inte så långt därifrån.
All musik borde ha synth i sig. Alltså, jag försöker förmedla hur mycket jag älskar låten, men idag är inte jag och ord på samma nivå känner jag. You don't have to be smart all of the time. I got a mind full of blanks.
Oh, I got music coming out of my hands and feet and kisses.

Nä, men bara lyssna på synthen. Hur kan man inte bli helt galet sprallig och typ ja, jag vet inte. Vilja gifta sig kanske? Nä, kanske inte gifta sig, det blir lite för snabb gång nerför altaret. Oj nej, alltså. Känner mig hög och full och kär på samma gång. Typ We found love. Jamen, ja. Jag blir lite såhär när jag älskar musik. Åhhhhhhhhhh.

Inga kommentarer: