torsdag 24 november 2011

one person's craziness is another person's reality

Image and video hosting by TinyPic
Jamen jag har aldrig något vettigt att skriva här längre. Den senaste tiden har jag gått och väntat på att snön ska komma (fast det är alltid +7.3° vartenda dag). Jag har även varit på julmarknader, skrivit ner jullistor, tagit fram julduken, tänt julljusen, druckit glögg, ätit pepparkakor och lyssnat på julmusik.
Saker jag har gjort som inte har med julen att göra har jag också gjort. Utöver julmusik har jag enbart lyssnat på brittmusik, städat en väldans massa, tyvärr dansat väldigt mycket i trosor och sovtröja, kollat alldeles för mycket på Vänner, ställt en matskål till katten min i mitt sovrum (vilket resulterat i att hon väcker mig några gånger per natt när hon försöker gräva hål i parketten för att hon ska "gömma" sin mat), skrivit listor på saker jag borde göra, skrivit listor på saker jag vill ha, spelat zombiespel, pratat himlans mycket i telefon, umgåtts med människor utöver min familj och tvättat.
Haha!!!!!!!

Inga kommentarer: