tisdag 11 oktober 2011

my tiers dry on their own

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Idag har jag cyklat till Malmö för att se Mariannes nya lägenhet, sen åkte vi till IKEA. Jag köpte en 3 kr handduk att putsa mina kängor med och två nya doftljus (tror jag har omkring 11 olika dofter nu haha). Sen åkte vi tillbaka till Mariannes lägenhet och jag cyklade hem (det måste btw tilläggas att det har spöregnat hela dagen och jag har sett jätterolig ut). Möttes av en gasellskuttande Alexander Herlin och visste inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv vid BC.
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, åkte vi och fann en vinterjacka åt mig! Äntligen, no more poopjacket!
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Sett förra veckans HIMYM och de senaste Pan Am avsnittet. Åh, jusde! Ska på 90tals fest också. Det är grejer det.
Imorgon ska jag till Harakär vid 4 tiden med SweetEmms, men innan dess har jag inget att göra. Och eftersom att jag börjar bli osäker på om mina sms verkligen går fram, så ska vi nu se om JONAS läser min blogg som han påstår att han gör. Haha hör av dig!
Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: