fredag 14 oktober 2011

love will tear us apart again

Image and video hosting by TinyPic
Sannerligen. Det här är en såndär störig historia om mig och Spotify. Enligt tidsmätaren har jag lyssnar upp mina timmar denna månaden om 1 minut. Den lyser rött, vad som kommer hända när det inte finns något kvar vet jag inte, det har aldrig hänt förr. Så lite spännande är det ju allt.
I våras tänkte jag att det var väl självklart jag kunde punga ut med 49, även 99 kr i månaden för att få tillgång till allt, det är väl ändå en bra deal! Men nu är det fruktansvärt sugit, att efter att enbart ha lyssnat på gratismusik sen typ, ja vad blir det 2003?, ja 2003, så vill jag inte (där dog min musik.. Det var inte så spännande) betala!
Det mest irriterande är att jag fick Spotifypremium i två dagar på något sätt, två underbara dagar då jag lyssnade på min egen Spotify i mobilen på bussen, som sedan bara försvann! Vissa stunder har min tidsnedräknare försvunnit och då har jag kunnat lyssna hur mycket som helst. Härom dagen hade jag 34 minuter kvar, men lyssnade i två timmar och fyrtioåtta minuter. Jag förstår faktiskt inte och jag blir så ledsen när musiken tar slut att jag går av på mitten. Nu förstår jag inte detta heller, för jag är så trött att jag hallucinerar.
Jag har en guldig katt som vinkar mot mig. Kom och lägg dig bredvid mig Linn, jag ska klappa på dig tills du somnar. Okeråå!

Inga kommentarer: