tisdag 27 september 2011

toucha toucha toucha touch me, i wanna feel diiiirty, thrill me chill me fulfil me

Jag: Henrik hälsar att du ska sluta knarka, hahaha.
Kajsa. Okej... :(
Jag: Hårt nedslag, men du kan ju alltid bli rappare som Joaquin Phoenix!
Kajsa: Ska bli bakgrundsdansare till Madonna.
Jag: Ja! Så kan ni bilda en community, så kommer ni såsmåningom bli tillsammans och börja adoptera och då kommer ni börja tävla med Brangelina om vem som är mest världsförälder!
Kajsa: Ingen tävling, jag ska adoptera 1000 kinesflickor om dagen tills jag bli 38. Och jag ska lära Madonna att sluta vara en bitch och make-a sweet sweet love.
Jag: Åååhh, du kan bli bordellmamma och lära dom små barnen hur man slår hårt men njutningsfullt med piskan!

Sen blev det vidrigt och jag dog lite, så vi slutar där.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, du ÄLSKAR att jag har fria sms till alla nu. more of these, yes!