söndag 25 september 2011

ska bli mattant

Alla säger åt mig att chilla, men det känns som att det är allt jag gör. Jaaaa, jag har varit hemma en vecka, men jag har inget att göra om dagarna. Egentligen är väl det värsta att jag faktiskt har haft något att göra varje dag av veckan som har gått, men det har allt känns som att det är på låtsas. Måste ha en plan, för jag klarar inte av att vanka av och ann och inte veta vad som händer om en vecka och vart jag kommer vara då.

Idag gick jag upp "tidigt" (9) för att åka ut till Esarp och hjälpa till med huset. Nu har jag spågor i fingrarna och blivit papercuttad överallt av kartong.
Nejnejnej, jag ska nog stryka tvätt.

1 kommentar:

Sandra sa...

Såg din kommentar på min blogg. Haha så söt du är va! :) Klart man inte kan bli annat än glad när man får en sådan kommentar. Inte varje dag liksom! Saknar panda tiden sjukt mycket alltså. La ner min panda när jag hade fyllt 18 för jag började jobba och fick inte ha det typ. Nu är man väl som alla andra, mellanmjölken ;) Kram på dig!