söndag 12 juni 2011

i've had the time of my life

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hade en helt underbar student och har typ 150 bilder + alla andras bilder på min dator. Kände att dessa tre räckte, det är en tjej i 1an eller 2an som tagit dom. Jag fick runt 35 buketter runt halsen och allt och lite till i studentpresent, skitgrymma människor kom och maten var fantastiskt. Där fick jag slut på adjektiv, för jag är sjuk. Jättesjuk faktiskt, trodde först att jag hade halsfluss eftersom jag knappt kunnat andas, men det är troligtvis en förkylning som har satt sig som en infektion i halsen. På det har jag ungefär 39° feber. Så jag går på en penicillin kur utifall att, äter frusen yoghurt och trycker i mig hela alfabetet i vitaminer. Måste bli frisk till torsdag!

Inga kommentarer: