fredag 8 april 2011

vidrigt inlägg

Haha okeeeeej, förra veckan bestod nästan bara av bilder på mig varje morgon. Denna veckan har bestått av inlägg om min mage?
I vilket fall så har inatt varit en såndär natt som jag kan lägga till på listan till nätterna med magkatarr, nätterna med halsfluss och nätterna med mensvärk. Fyfan. Jag sov till och med på toalettgolvet några gånger. När jag hade spytt upp allt (det ska tilläggas att min mage inte har bearbetat något över huvud taget de senaste 9 timmarna) fick jag kramper i magen som kom vart trettionde sekund i några timmar och då sov jag på golvet i rummet för att det skulle bli obekvämt och fokus på det istället. Alltså nej, HATAR DETTA! Någon får börja tugga maten åt mig och spotta ner det i min mun som en fågelmamma.
Äckligt inlägg, i know.

1 kommentar:

Anonym sa...

come to mama :D