onsdag 9 mars 2011

häst and the furious

Image and video hosting by TinyPic
Idag har vi skissat och målat blommor, samt kladdat på en pojkkropp (fråga Elli hur välutrustad den var). Efter det har en tyngd lyfts från mitt hjärta då Viktor har sitt reportage typ i handen och Katten har lyckats asbra med sin intervju! Sen spenderade jag tid med min syster och knallade runt på stan. Hittade fina kanskestudentklänningar inne på Zara (det värsta är att varje gång jag sätter foten i en klädaffär börjar min puls dunka "STUDENT STUDENT STUDENT STUDENT!!!") och sen en fin vanlig blommig klänning på H&M som jag inhandlade. Sen tog det typ 2h hem, men det är för att Skånetrafiken suger och tydligen var det strul i Hässleholm så ingenting funkade. Great fuuuuuun.

Såhär känner jag angående att Felicia stulade min facebook idag och gjorde mig medlem i en massa hästgrupper, samt skickade ut vänförfrågningar till vilt främmande män med roliga namn:
Image and video hosting by TinyPic
Sen att jag inte gillar när folk är med mig bara för att jag har häst är en annan sak.
(HAHA, låter mina ögonbryn växa ut för att jag vill byta form på dom, men VAD HÄNDE PÅ DENNA BILDEN?)

Inga kommentarer: