onsdag 30 mars 2011

doctor's orders say, there's only one thing for me nothing he can do 'cos only you can cure me

Det går bra nu! Livet är nästan lite på topp, förutom att jag kanske inte har så mycket till liv, men det spelar egentligen ingen roll sålänge man är lycklig ändå. Och det är lite så det är. Har suttit och lyssnat på Carol Douglas - Doctor's Order ett tag, ni vet sången Charlotte sjunger när de är i New Jersey och betygsätter brandmän i SATC? Hon är aspackad och dansar ensam och mimar. Öhe, den är så dååååålig, men jag blir lite glad av den. Hehe, nu tänkte jag sova och försöka vara i tid imorgon. Hör du det Katta, jag försöker faktiskt varje morgon, men jag tror Fjant drar mig tillbaka. Hehe.

Hello
Hiya honey
It's me I want to see the doctor today
"Cos ever since you've been gone
I've had a pain deep down inside
He said, there's nothing really wrong with me
I'm just missing my man, so honey
Please, come on home as soon as you can

Inga kommentarer: